Ako nakupovať
Nákup tovaru na internetových stránkach eshop.aquaterm.sk je veľmi jednoduchý. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.
Vyberte si tovar:
- Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov alebo kód produktu a kliknúť na ikonku lupy, prípadne použiť klávesu Enter.
- Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej alebo ľavej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem. Pre upresnenie alebo bližšiu špecifikáciu produktu použite filtre na ľavej strane. Pri produktoch z kategórie Obklady a Dlažby sa Vám pri produktoch zobrazí vpravo od množstva kalkulačka na prepočet m2 prípadne celých balení.
Vložte tovar do Nákupného košíka:
- Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom produkte tlačidlo DO KOŠÍKA. Produkt sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar, vtedy kliknite na tlačidlo SPÄŤ K NÁKUPU a môžete vyberať ďalší tovar, o ktorý máte záujem.
- Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ V OBJEDNÁVKE, kedy sa dostanete už do svojho nákupného košíka.
Zmena obsahu Nákupného košíka:
- V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam produktov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov (resp. m2), prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika. Je tu možnosť priamo zistiť, či daný tovar je skladom u nás vo Vami zadanom množstve. Pri zvyšovaní počtu alebo množstva tovaru v košíku sa Vám vpravo od množstva zobrazí výkričník v rôznych farbách, zelený znamená ešte skladom u nás, červený znamená nedostatočné množstvo na našom sklade.
- V dolnej časti košíka neprehliadnite súviasiace produkty.
- Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ V OBJEDNÁVKE. Tu sa môžete prihlásiť pod svojim už registrovaným účtom, alebo vykonať objednávku bez registrácie.
Prihlasovacie údaje:
- Ak ste už na stránkach eshop.aquaterm.sk nakupovali, prihláste sa zadaním vaších prihlasovacích údajov a kliknite na tlačidlo PRIHLÁSIŤ SA v lište s hlavným menu. V prípade, že ste zabudli Vaše heslo, kliknite na ikonku prihlásenia v lište s hlavným menu a následne na text Zabudli ste heslo?, tu zadajte Váš e-mail, kde Vám pošleme pokyny pre obnovu hesla.
- Pokiaľ u nás nakupujete prvý krát, pokračujte k výberu Doprava a platba.
Spôsob dopravy:
- Vyberte si spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar nechať doručiť kuriérom (balíky GLS, palety GEIS)
Cena dopravy objednávky v hodnote nižšej ako 25 € je 3,50 € s DPH.
Cena dopravy objednávky v hodnote 25 € s DPH a viac je ZDARMA.
- Môžete si tovar aj vyzdvihnúť osobne na našich pobočkách (za poplatok 2 € s DPH) v Poprade, Martine, Nitre, Trebišove alebo v Humennom.
Spôsob platby:
- Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet, platobnou kartou (online platba za poplatok 0 €) alebo dobierkou (za poplatok 2 € s DPH).
Registrácia: (neplatí, ak ste prihlásený)
- Ak ešte u nás nemáte vytvorený účet, môžete si ho vytvoriť kliknutím na tlačidlo PRIHLÁSIŤ SA v lište s hlavným menu, následne kliknite na vetu REGISTRUJTE SA, kde vyplníte svoje údaje. Po dokončení registrácie, Vám prídu na Vami zadanú mailovú adresu Vaše prihlasovacie údaje, ktorými sa viete prihlásiť na našom eshope ako registrovaný zákazník. Vtedy vo svojom účte viete vidieť všetky svoje uskutočnené objednávky u nás.
Fakturačné údaje: (neplatí, ak ste prihlásený)
- V tomto kroku je nutné vyplniť Vaše meno, priezvisko, ulicu, PSČ, mesto, štát a telefónny kontakt. Upozorňujeme, že na zvolený telefón Vám zasielajú prepravné spoločnosti SMS správu s číslom Vašej zásielky.
Dodacie údaje: (neplatí, ak ste prihlásený) - vyplňte v prípade, ak sa líšia od fakturačných údajov
- V tomto kroku je nutné vyplniť Vaše meno, priezvisko, ulicu, PSČ, mesto a štát.
Firemné údaje: (neplatí, ak ste prihlásený) - vyplňte v prípade, ak ste firemný zákazník
- V tomto kroku je nutné vyplniť názov Vašej firmy, IČO, DIČ a IČ DPH.
Poznámka k objednávke:
- Tu napíšte Vašu poznámku k objednávke (napr.: kontaktujte ma 1 hodinu vopred atď.). Pokiaľ máte všetky potrebné údaje vyplnené správne, klinite na tlačidlo POKRAČOVAŤ.
Zhrnutie objednávky:
- Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava a spôsob platby, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
- Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na ktorýkoľvek krok na osi procesu objednania a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka "POKRAČOVAŤ".
- Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo "OBJEDNÁVAM A ZAPLATÍM", objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
- Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle Vám automatický mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0907 905 777. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.
Vybavenie objednávky:
- Po spracovaní objednávky našim obchodníkom Vám zašleme potvrdzujúci mail, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu vybaviť, budete telefonicky alebo mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Potvrdenie záruky:
- Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.
Postup pri reklamácií:
Pri uplatňovaní reklamácie postupujte nasledovne:
Po úspešnom odoslaní online formulára obdržíte informačný mail o prijatí reklamácie na mailovu adresu uvedenú v online formulári, následne Vás v čo najkratšom čase bude o vybavovaní Vašej reklamácie informovať naše reklamačné oddelenie, a po prípadnom vyzvaní zaslania reklamovaného tovaru k nám, tovar zašlite na adresu:
Róbert Mačák AQUATERM, s.r.o.
Donská 1
058 01 Poprad-Veľká
Balík označte viditeľným názvom: "Reklamácia Eshop". Odporúčame zasielaný tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá! Reklamačná doba začína plynúť dňom prijatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať reklamačné oddelenie:
Vrátenie tovaru do 14 dní:
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci spotrebiteľ právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Ak spotrebiteľ tovar (vrátane jeho príslušenstva) poškodí, predávajúci je oprávnený domáhať sa škody v súlade s platnými právnymi predpismi.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby-podnikateľov ako aj fyzické osoby-nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z.
Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť.
Tovar prosím zasielajte späť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený vrátane príslušenstva (záručný list, návod na použitie...). Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Predávajúci má právo odmietnuť prijať tovar v prípadoch, kedy vrátený tovar alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nesplňujú základne predpoklady pre hygienicky bezpečné odovzdanie tovaru do procesu jeho uvedenia do pôvodného stavu.
Je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote spolu s tovarom zaslaný:
- Vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý si môžete stiahnuť, prípadne online vyplniť a hneď vytlačiť TU
- Originálny doklad o kúpe alebo jeho kópia
Tovar spolu s horeuvedenými dokladmi (v papierovej forme) zasielajte iba na našu centrálu na adresu:
Róbert Mačák AQUATERM, s.r.o.
Donská 1
058 01 Poprad-Veľká
Balík označte viditeľným názvom: "Vrátenie tovaru do 14 dní - Eshop". Odporúčame zasielaný tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá! Po prijatí nepoškodeného a úplného tovaru a horeuvedených dokladov (v papierovej forme) predávajúcim, Vám predávajúci vráti platbu za objednaný tovar do 14 dní na účet uvedený vo vyplnenom formulári o vrátení tovaru, o čom budete predávajúcim informovaný.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať: