Často kladené otázky

Aj napriek tomu, že nákup tovarov cez náš e-shop je veľmi jednoduchý, pripravili sme súhrn najčastejších otázok, s ktorými nás naši zákazníci oslovujú najčastejšie.

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na našich predajniach v Poprade (Donská 1), v Humennom, v Trebišove, v Nitre a v Martine, za manipulačný poplatok 2 € s DPH, alebo vám ho doručíme pomocou kuriérskych služieb GEIS alebo GLS.

Cena dopravy priamo na Vašu adresu pre Slovenskú republiku je 3,50 € s DPH.

Tovar vám doručíme ZADARMO:

  • pri objednaní tovarov v celkovej hodnote 25 € s DPH a viac.

Do zahraničia tovar neposielame.

Zároveň vás chceme upozorniť, že pri dodaní tovaru pomocou kuriérskych služieb sa zaväzujete otvoriť doručenú zásielku pred kuriérom a zistiť, či je jej obsah kompletný a nepoškodený. V prípade, ak zistíte nekompletnosť alebo mechanické poškodenie zásielky, spíšte o tom spolu s kuriérom zápisnicu. Na neskoršie reklamácie mechanického poškodenia sa nebude prihliadať.

V našom eshope je pri jednotlivých produktoch uvedená aj ich dostupnosť. Pri tovaroch označených ako "skladom" a objednaných do 12:00 h je tovar odosielaný z nášho skladu ešte v daný pracovný deň a tovar bude doručený do 24 h v pracovných dňoch. Doba doručenia do 24 h platí iba pri dodržaní ideálnych prepravných podmienok.
Objednávky tovarov označených ako "skladom", prijaté po 12:00 h budú odosielané od nás nasledujúci pracovný deň.

Pri tovaroch označených "na objednávku" je potrebné informovať sa ohľadom dodacej doby na mailovej adrese: info@aquaterm.sk.

Pri nákupe si môžete zvoliť aj možnosť osobného odberu. V tom prípade si objednaný tovar môžete vyzdvihnúť osobne na našich predajniach v Poprade (Donská 1), v Humennom, v Trebišove, v Nitre a v Martine, za manipulačný poplatok 2 € s DPH.

O skutočnosti, že tovar je pripravený k odberu, Vás budeme informovať telefonicky.

O stave Vašej zásielky budete priebežne informovaný. Po odoslaní zásielky Vám zasielame e-mail a telefonicky Vás informujeme.

Na našich pobočkách je možné platiť kartou aj v hotovosti.

Pri nákupe v e-shope môžete cenu za objednaný tovar uhradiť:

  • vopred prevodom na účet (bez poplatku),
  • pomocou platobnej karty (bez poplatku),
  • platbou na dobierku (poplatok je 2 € s DPH).

Upozorňujeme, že prepravná spoločnosť GEIS (paletová preprava) neumožňuje zaplatiť dobierku kartou (cez terminál), platba je možná iba v hotovosti.

Vrátenie tovaru do 14 dní

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci spotrebiteľ právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.

Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Ak spotrebiteľ tovar (vrátane jeho príslušenstva) poškodí, predávajúci je oprávnený domáhať sa škody v súlade s platnými právnymi predpismi.

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby-podnikateľov ako aj fyzické osoby-nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z.

Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť.

Tovar prosím zasielajte späť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený vrátane príslušenstva (záručný list, návod na použitie...). Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Predávajúci má právo odmietnuť prijať tovar v prípadoch, kedy vrátený tovar alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nesplňujú základne predpoklady pre hygienicky bezpečné odovzdanie tovaru do procesu jeho uvedenia do pôvodného stavu.

Je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote spolu s tovarom zaslaný:

  1. Vyplnený formulár o vrátení tovaru, ktorý si môžete stiahnuť, prípadne online vyplniť a hneď vytlačiť TU
  2. Originálny doklad o kúpe alebo jeho kópia

Tovar spolu s horeuvedenými dokladmi (v papierovej forme) zasielajte iba na našu centrálu na adresu:

Róbert Mačák AQUATERM, s.r.o.
Donská 1
058 01 Poprad-Veľká

Balík označte viditeľným názvom: "Vrátenie tovaru do 14 dní - Eshop". Odporúčame zasielaný tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá! Po prijatí nepoškodeného a úplného tovaru a horeuvedených dokladov (v papierovej forme) predávajúcim, Vám predávajúci vráti platbu za objednaný tovar do 14 dní na účet uvedený vo vyplnenom formulári o vrátení tovaru, o čom budete predávajúcim informovaný.


V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:

Postup pri reklamácií


Pri uplatňovaní reklamácie postupujte nasledovne:


Po úspešnom odoslaní online formulára obdržíte informačný mail o prijatí reklamácie na mailovu adresu uvedenú v online formulári, následne Vás v čo najkratšom čase bude o vybavovaní Vašej reklamácie informovať naše reklamačné oddelenie, a po prípadnom vyzvaní zaslania reklamovaného tovaru k nám, tovar zašlite na adresu:

Róbert Mačák AQUATERM, s.r.o.
Donská 1
058 01 Poprad-Veľká

Balík označte viditeľným názvom: "Reklamácia Eshop". Odporúčame zasielaný tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá! Reklamačná doba začína plynúť dňom prijatia reklamovaného tovaru predávajúcim.


V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať reklamačné oddelenie:

Áno, v e-shope môžete nakupovať aj ako firma. Stačí pri vyplnení doručovacích údajov vyplniť aj firemné údaje (IČO, DIČ, ...). Pri odoslaní objednávky Vám budeme celú objednávku fakturovať na Vašu firmu.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Napíšte nám na info@aquaterm.sk a my Vám radi odpovieme.